Είναι τα προσωπικά μου στοιχεία και δεδομένα ασφαλή;

Η ασφάλεια της πιστωτικής σας κάρτας και των προσωπικών σας δεδομένων αποτελεί ύψιστη προτεραιότητά μας. Δεν γνωστοποιούμε για κανένα λόγο τα προσωπικά σας στοιχεία χωρίς την άδειά σας, εκτός εάν απαιτείται από το νόμο ή οποιαδήποτε άλλη νομική διαδικασία.

Χρησιμοποιούμε τη μέγιστη προσοχή και ασφάλεια για όλες τις πληροφορίες που είναι καταχωρημένες στο προφίλ σας και σας εγγυόμαστε ότι καμία από αυτές τις πληροφορίες δεν θα χρησιμοποιηθεί χωρίς τη δική σας συναίνεση. Δεν θα σας ζητήσουμε ποτέ τα στοιχεία της πιστωτικής κάρτας από το τηλέφωνο, μέσω email ή με οποιαδήποτε άλλη άμεση μορφή επικοινωνίας. Μόνο εσείς μπορείτε να εισάγετε τα στοιχεία της πιστωτικής σας κάρτας όταν κάνετε μια αγορά. Εμείς δεν μπορούμε να αποθηκεύσουμε κανένα στοιχείο της κάρτας. Τέλος, δεν μπορούμε ποτέ να χρεώσουμε την κάρτα σας χωρίς τη ρητή άδειά σας.

Μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία εγγραφής μου;

Επιλέγετε το υπομενού “Ο Λογαριασμός μου” στην αρχική σελίδα του www.Onething.gr πάνω δεξιά “Είσοδος – Εγγραφή”. Από εκεί μπορείτε να διαχειριστείτε το όνομα χρήστη, τον κωδικό και τη διεύθυνσή σας.

Τι κάνω σε περίπτωση που έχω ξεχάσει τον κωδικό πρόσβασης μου;

Μην ανησυχείτε! Επιλέξτε το πεδίο Ξεχάσατε τον Κωδικό Πρόσβασης στη σελίδα εισόδου/εγγραφής και το πρόβλημα θα λυθεί άμεσα, στέλνοντάς σας ένα email όπου σας στέλνουμε έναν νέο κωδικό πρόσβασής σας, τον οποίο μπορείτε να τον αλλάξετε μετά με έναν της αρέσκιά σας. Είναι πολύ σημαντικό να θυμάστε πάντα το password, γιατί χωρίς αυτό δε μπορείτε να κάνετε καμία συναλλαγή στο www.pinkflow.gr

Δεν γνωρίζω πως γίνονται οι ηλεκτρονικές συναλλαγές τι ακριβώς πρέπει να κάνω για να αγοράσω κάτι που με ενδιαφέρει από την ιστοσελίδα σας;

Είναι πολύ απλό να παραγγείλετε αυτά που έχετε επιλέξει μέσα από τις μοναδική ποικιλία του καταστήματος μας!

Το μόνο που χρειάζεται είναι να κάνετε είναι την εγγραφή νέου χρήστη στο www.pinkflow.gr η οποία είναι απόλυτα δωρεάν. Διαλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν (μέγεθος, χρώμα, ποσότητα) από το www.pinkflow.gr Στη συνέχεια, πατήστε το κουμπί “Προσθήκη στο καλάθι” και θα εμφανιστούν στην οθόνη σας ένα – ένα τα βήματα για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας, τη διεύθυνσή σας και τον τρόπο πληρωμής.

Βεβαιωθείτε ότι το καλάθι αγορών σας περιέχει όλα τα προϊόντα που έχετε επιλέξει και μετά πατήστε το κουμπί “Ολοκλήρωση Παραγγελίας” για επιβεβαίωση. Προσέξτε μόνο να μην κάνετε κάποιο λάθος, γιατί, μετά την ολοκλήρωση της παραγγελίας, δεν μπορείτε να κάνετε καμία αλλαγή!

Μπορούν οι αγορές να γίνουν τηλεφωνικά;

Ναι… αλλά το σωστό είναι, όλες οι αγορές πρέπει να διεκπεραιώνονται ηλεκτρονικά μέσω του www.pinkflow.gr, παρ’ όλα αυτά μπορείτε πάντοτε να ζητάτε τηλεφωνικά τη βοήθεια μας, αφού πάντοτε είναι διαθέσιμος κάποιος συνεργάτης μας για να σας κατατοπίσει σε όποιο θέμα χρειάζεστε πιθανώς διευκρινίσεις. Για τηλεφωνικές παραγγελίες παρακαλούμε καλέστε εδώ: +30 698 092 6193

Πως γίνεται η πληρωμή και η επιβεβαίωση της αγοράς;

Οι πληρωμές μπορούν να γίνουν με Αντικαταβολή (Πρέπει να είστε εγγεγραμμένος μέλος στο σύστημά μας), μέσω Τραπεζικής κατάθεσης ή eBanking (Δείτε τους τραπεζικούς μας λογαριασμός εδώ), μέσω πιστωτικής κάρτας ή με το σύστημα PAYPAL.

Υποστηρίζονται όλες οι πιστωτικές και προπληρωμένες VISA και MasterCard, ανεξάρτητα εκδότριας τράπεζας (η εκδότρια τράπεζα μπορεί να είναι εντός ή εκτός Ελλάδας). Επίσης, υποστηρίζονται όλες οι corporate πιστωτικές κάρτες με δυνατότητα ηλεκτρονικών συναλλαγών.

Με την ολοκλήρωση της συναλλαγής λαμβάνετε επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στην οθόνη και ηλεκτρονική επιβεβαίωση της παραγγελίας σας στο email σας. Εκεί αναγράφεται ο κωδικός της παραγγελίας σας και σας δίνεται η δυνατότητα να εκτυπώσετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας.

Πόσο ασφαλής είναι η πιστωτική μου κάρτα;

Οι αγορές μέσω του www.pinkflow.gr είναι εντελώς ασφαλείς! Ο αριθμός της πιστωτικής σας κάρτας μεταδίδεται μέσω του υψηλότερου πρωτόκολλου ασφάλειας SSL κατευθείαν στις τράπεζες και κανένα ευαίσθητο στοιχείο της κάρτας σας δεν αποθηκεύεται στους Server μας.

Εκτός από απλή απόδειξη μπορεί να εκδοθεί και τιμολόγιο;

Υπάρχει αυτή η δυνατότητα κυρίως για όσους ενδιαφέρονται για τη χονδρική μας.

Πόσο πρέπει να περιμένω για να παραλάβω τις αγορές μου;

Ανεξαρτήτως του που βρίσκεστε ανά την ελληνική επικράτεια ο μέσος όρος παραλαβής των ειδών κυμαίνεται από 1 έως 5 εργάσιμες ημέρες.

Για παραλαβές σε χώρες του εξωτερικού ο χρόνος αυτός κυμαίνεται από 5 εώς 15 εργάσιμες ημέρες.

Πως μπορώ να παρακολουθώ την εξέλιξη της παραγγελίας μου;

Η διαδικασία είναι πολύ απλή: Μέσω του πεδίου “Ο Λογαριασμός μου” μεταβείτε στο πεδίο “Οι Παραγγελίες μου” όπου μπορείτε να έχετε τον πλήρη έλεγχο του status της παραγγελίας σας.

Αν συνδυάσω και συγκεντρώσω σε μια τις παραγγελίες μου από διαφορετικά προϊόντα την ίδια στιγμή θα πληρώσω μια φορά για τα έξοδα μεταφοράς;

Εάν παραγγείλετε πολλαπλά προϊόντα σε μία παραγγελία τότε θα λάβετε τα προϊόντα όλα μαζί πληρώνοντας μία φορά τα έξοδα μεταφοράς.

Αν το προϊόν που παρέλαβα είναι ελαττωματικό ή διαφέρει από αυτό που παρήγγειλα τι πρέπει να κάνω;

Σε περίπτωση που λάβατε ένα ελαττωματικό προϊόν (π.χ. σπασμένο, σκισμένο κ.λπ.) ή προϊόντα που διαφέρουν από αυτά που παραγγείλατε επικοινωνήστε μαζί μας είτε τηλεφωνικά στο +30 698 092 6193 είτε μέσω email στο info@pinkflow.gr και θα σας καθοδηγήσουμε πώς να επιστρέψετε το προϊόν.

Θα πληρώσω κάποιο ποσό εάν επιστρέψω κάποιο προϊόν που έχω αγοράσει;

Για ελαττωματικά ή λάθος προϊόντα – η επιστροφή θα γίνεται δωρεάν και θα σας επιστρέψουμε και τα αρχικά έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί). Σ’ όλες τις άλλες περιπτώσεις, θα λάβετε την αξία των ειδών που επιστρέψατε, αλλά όχι τα έξοδα αποστολής (εφόσον είχαν χρεωθεί).

Επιπλέον, θα χρεωθείτε 5 € για το κόστος αποστολής της επιστροφής το οποίο θα αφαιρεθεί από το τελικό ποσό που θα λάβετε. Η αξία των επιστρεφόμενων αντικειμένων θα πιστωθεί στον λογαριασμό σας εντός 20 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία επιστροφής του δέματος σας.

Μπορώ να ακυρώσω ή να τροποποιήσω τη παραγγελία μου;

Η επεξεργασία της παραγγελίας σας πραγματοποιείται άμεσα. Μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας δεν θα μπορούμε να προβούμε σε αλλαγές. Εδώ μπορείτε να αλλάξετε τη διεύθυνση αποστολής ή την επιλογή αποστολής.

Ωστόσο, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας και να υποβάλετε καινούργια, καθώς υπάρχει κάποιο σύντομο χρονικό διάστημα μετά την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, που σας δίνει αυτή τη δυνατότητα.